середа, 18 листопада 2020 р.

Хореографічна робота в системі освіти


5)     
  Танець – це «німа розмова». Саме в танці людина має змогу в радісних, легких, красивих рухах передавати свої переживання і почуття. 

  Танцювальне мистецтво особливо близьке дітям, оскільки вони вже в ранньому віці відчувають потребу в русі. Весела музика, вдало підібрані рухи танцю, невимушене його виконання приносять дітям радість, піднімають настрій, підвищують життєвий тонус. 
  Хореографічна робота в системі освіти буде ефективною за таких умов: використання педагогічного потенціалу хореографії з урахуванням її виховних та розвиваючих можливостей; реалізація особистісно-орієнтованого підходу до дітей у процесі танцювальної діяльності; застосування демократичного стилю спілкування педагога з дітьми, що грунтується на принципах взаємодії та співтворчості; мотивація діяльності дітей; застосування сукупності рухів народного, класичного, сучасного та елементарного бального танцю; добір системи методів і прийомів залежно від етапів формування хореографічної навички; використання доступного і цікавого танцювального репертуару; застосування різних типів хореографічних занять. 
  Метою хореографічного навчання є сприяння естетичному і фізичному вихованню дитини, її всебічному і гармонійному розвитку як особистості
 
  Під час такого навчання розв’язуються наступні завдання:
 
1) розвиток та укріплення фізично кістково-м’язового апарату дітей;
 
2) виявлення та усунення фізичних недоліків у розвитку дитини, сприяння її правильному загальному фізичному розвитку;
 
3) отримання дітьми початкової хореографічної підготовки;
 
4) розвиток почуття ритму, координації рухів;
 
5) ознайомлення дітей з засобами музичної виразності, прищеплення основних навичок в умінні слухати музику, сприймати та передавати в русі її ритм, динаміку, її образний зміст;
 
6) розвиток творчих здібностей дитини;
 
7) підготовка до подальшого освоєння мистецтва танцю;
 
8) задоволення потреби в руховій активності дитини.
 
  Отже, систематичні заняття танцями дуже корисні для фізичного розвитку: поліпшується постава, усувається ряд фізичних недоліків, зміцнюються м'язи, стають рухливими суглоби, удосконалюються рухи.
Поступово діти починають легше і граціозніше рухатися, стають розкутими, здобувають виразність рухів. 
  Поряд з тим заняття з хореографії дають можливість проводити з дітьми велику виховну роботу, використовуючи специфічні засоби танцювального мистецтва. 

  Під час занять у танцювальних студіях формується художній смак, підвищується культура поведінки дітей, їх творча активність. У процесі занять діти привчаються до охайності, обов”язкової дисципліни під час занять, репетицій, виступів. Регулярні заняття привчають до правильного розподілу свого робочого і вільного часу. 
  Навчання танцям розширює кругозір. Діти знайомляться з різними видами танців, починають розрізняти їхні особливості; з особливим інтересом та захопленням ставляться також до сценічного мистецтва і охоче відвідують хореографічні концерти і вистави. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Хореографічна робота в системі освіти

5)        Танець  – це «німа розмова». Саме в танці людина має змогу в радісних, легких, красивих рухах передавати свої переживання і почут...