5) Танець – це «німа розмова». Саме в танці
людина має змогу в радісних, легких, красивих рухах передавати свої переживання
і почуття.
Танцювальне мистецтво
особливо близьке дітям, оскільки вони вже в ранньому віці відчувають потребу в
русі. Весела музика, вдало підібрані рухи танцю, невимушене його виконання
приносять дітям радість, піднімають настрій, підвищують життєвий тонус.
Хореографічна
робота в системі освіти буде ефективною за таких умов: використання
педагогічного потенціалу хореографії з урахуванням її виховних та розвиваючих
можливостей; реалізація особистісно-орієнтованого підходу до дітей у процесі
танцювальної діяльності; застосування демократичного стилю спілкування педагога
з дітьми, що грунтується на принципах взаємодії та співтворчості; мотивація
діяльності дітей; застосування сукупності рухів народного, класичного,
сучасного та елементарного бального танцю; добір системи методів і прийомів
залежно від етапів формування хореографічної навички; використання доступного і
цікавого танцювального репертуару; застосування різних типів хореографічних
занять.
Метою хореографічного навчання є
сприяння естетичному і фізичному вихованню дитини, її всебічному і гармонійному
розвитку як особистості
Під час такого навчання розв’язуються
наступні завдання:
1) розвиток та укріплення фізично кістково-м’язового апарату дітей;
2) виявлення та усунення фізичних недоліків у розвитку дитини, сприяння її
правильному загальному фізичному розвитку;
3) отримання дітьми початкової хореографічної підготовки;
4) розвиток почуття ритму, координації рухів;
5) ознайомлення дітей з засобами музичної виразності, прищеплення основних
навичок в умінні слухати музику, сприймати та передавати в русі її ритм,
динаміку, її образний зміст;
6) розвиток творчих здібностей дитини;
7) підготовка до подальшого освоєння мистецтва танцю;
8) задоволення потреби в руховій активності дитини.
Отже, систематичні заняття танцями дуже
корисні для фізичного розвитку: поліпшується постава, усувається ряд фізичних
недоліків, зміцнюються м'язи, стають рухливими суглоби, удосконалюються рухи. Поступово діти починають
легше і граціозніше рухатися, стають розкутими, здобувають виразність
рухів.
Поряд з тим заняття з хореографії дають
можливість проводити з дітьми велику виховну роботу, використовуючи специфічні
засоби танцювального мистецтва.
Під час занять у танцювальних студіях
формується художній смак, підвищується культура поведінки дітей, їх творча
активність. У процесі занять діти привчаються до охайності, обов”язкової
дисципліни під час занять, репетицій, виступів. Регулярні заняття привчають до
правильного розподілу свого робочого і вільного часу.
Навчання танцям розширює кругозір. Діти
знайомляться з різними видами танців, починають розрізняти їхні особливості; з
особливим інтересом та захопленням ставляться також до сценічного мистецтва і
охоче відвідують хореографічні концерти і вистави.
Немає коментарів:
Дописати коментар