субота, 7 листопада 2020 р.

Методична розробка

 

Методична розробка



с

 

Для керівника гуртка

1. Позашкільний навчальний заклад здійснює навчання і виховання у позаурочний та позанавчальний час.

2. Навчально-виховний процес у позашкільному навчальному закладі  здійснюється за типовими навчальними планами і програмами, затвердженими  Міністерством освіти України.

3. Наповнюваність гуртків БРБДЮТ становить від 15 вихованців. Наповнюваність окремих  гуртків визначається директором позашкільного навчального закладу залежно від профілю, навчальних планів, програм, рівня та робочих місць.

4.  До гуртків зараховуються учні віком від 5 до 18 років.

5. Навчальний рік у позашкільному навчальному закладі починається 15 вересня, закінчується 31 травня.

6. Комлектування гуртків здійснюється з 1 по 10 вересня.

7. У канікулярні дні Будинок дитячої та юнацької творчості працює за окремим додатковим планом. Заняття всіх гуртків переноситься на 10 годину ранку, попередньо попередивши методиста гурткової роботи.

8. Робота всіх гуртків класифікується за трьома рівнями:

  • початковий рівень(творчі об'єднання загально розвиваючого спрямування, що сприяють виявленню здібностей, обдарувань вихованців);
  • основний рівень(творчі об'єднання, які розвивають стійкі інтереси вихованців, дають їм знання, практичні уміння і навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації);
  • вищий рівень(творчі об'єднання за інтересами для здібних і обдарованих вихованців).

9. Вихованці, учні і слухачі позашкільного навчального закладу мають право займатися не більше ніж у двох гуртках різного профілю, а також змінювати гурток протягом року.

к

 

Керівник повинен:

  • уміти бачити дитину в освітньому процесі, бо вона - першооснова;
  • уміти чітко уявляти, що від поставленої мети, якості навчально-виховного процесу, яким він керує, залежить якість результату;
  • опанувати управління навчально-виховним процесом (уміння знаходити ресурси, проектувати, програмувати та організовувати процес освіти);
  • уміти розробляти та реалізувати індивідуальні освітні маршрути для кожної окремої дитини;
  • одночасно навчати всіх, але по-різному;
  • володіти комунікативними якостями; прагнути до партнерських стосунків зі своїми вихованцями, їх батьками;
  • проектувати і здійснювати  професійну самоосвіту.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Хореографічна робота в системі освіти

5)        Танець  – це «німа розмова». Саме в танці людина має змогу в радісних, легких, красивих рухах передавати свої переживання і почут...